HRBP Gelişim Programı

Etkinlik Tarihi: 16.10.2024 - 23.10.2024
Etkinlik Saati: 10:00 - 16:00
Lokasyon: ZOOM
Eğitmen: Nihal Gözde Subaşı

İçerik +

Eğitimimiz 16-17-18-21-23 Ekim tarihlerinde gerçekleşecek 5 günlük bir gelişim programıdır.

1.MODÜL : Mülakat Süreci

Mülakat

Mülakat Nedir?

Mülakatın Amacı

Mülakat Tipleri

Mülakat Biçimleri

Yetkinlik Bazlı Mülakat

Yetkinlik Nedir?

Yetkinlik Türleri

Yetkinlikler Neden Önemli?

Yetkinlik Seti Nasıl Oluşturulur ?

Yaratıcılık Yetkinliği Nedir? Önemi Nedir? Davranış Göstergeleri Nelerdir?

Güçlü İletişim Yetkinliği Nedir? Önemi Nedir? Davranış Göstergeleri Nelerdir?

Takım Çalışması Yetkinliği Nedir? Önemi Nedir? Davranış Göstergeleri Nelerdir?

Müşteri Odaklılık Yetkinliği Nedir? Önemi Nedir? Davranış Göstergeleri Nelerdir?

Sonuç Odaklılık Yetkinliği Nedir? Önemi Nedir? Davranış Göstergeleri Nelerdir?

Problem Çözme Yetkinliği Nedir? Önemi Nedir? Davranış Göstergeleri Nelerdir?

Planlama ve Organizasyon Yetkinliği Nedir? Önemi Nedir? Davranış Göstergeleri Nelerdir?

Değişimi Yönetme Yetkinliği Nedir? Önemi Nedir? Davranış Göstergeleri Nelerdir?

Yenilikçilik Yetkinliği Nedir? Önemi Nedir? Davranış Göstergeleri Nelerdir?

Yetkinlik Bazlı Mülakat Adımları

STAR Tekniği

Yetkinlik Bazlı Mülakat Soruları Nasıl Hazırlanır?

Mülakat Süreci

Mülakat Öncesi Hazırlık Süreci

İhtiyacın Analizi

Özgeçmiş Değerlendirme

Mülakatın Gerçekleştirilmesi

Mülakatın Son Ermesi

Adaydan Beklentiler

Kişi Bazlı 1-1 Uygulama

2.MODÜL :Performans ve Yetenek Yönetimi

Vizyon nedir? Hayal Nedir?
Vizyon ve Hayalin Farkı Nedir


Performans Nedir?

Performans Neden Önemlidir?
Günümüz Performans Sistemleri
Performans Ölçümü Neden Yapılır?

Performans Kriterleri Nelerdir?

Ana Sorumluluk Alanı, KPI, SMART Hedef
SMART Hedef Belirleme Nasıl Olur?

Performans Görüşmesi (Öncesi, Sırasında, Sonrası)
SWOT Analizi

Sınırlayıcı Düşünceler
Uygulama

Yetenek

Yetenek Nedir?

Potansiyel Nedir?

Yetenek Yönetimi Nedir?

Performans ve Potansiyel İlişkisi

9 Kutu Modeli

Yetenek Yönetimi Bileşenleri

Çalışan Bağlılığı

Bağlılık

Çalışan Bağlılığı-Çalışan Memnuniyeti- Çalışan Deneyimi

Çalışan Bağlılığının Önemi

Çalışan Bağlılığı Seviyeleri

Çalışan Bağlılığı Yaratma

Bağlılığı Yaratan 3 Faktör

Çalışan Motivasyonu

3.MODÜL :HRBP Yetkinlikleri

Güçlü İletişim ve Geri Bildirim

İletişim

İletişim Nedir? İletişimin Amacı

İletişim Türleri
İletişimin Bileşenleri

İletişim Engelleri

Kendimle İletişim
Önce Kendini Tanı

Jahori Penceresi
Etki Alanı/ İlgi Alanı

Proaktif/Reaktif

Davranış

Davranış Nedir?
Davranış Seçeneleri
Duygular Nasıl Oluşur?

Farklı Kişilik Tipleri ile İletişim

Etkin İletişimin Temel Yapı Taşları
 Empati
 Güven
 Saygı
 Sorumluluk
 Dinleme

Geri Bildirim

Geri Bildirim Nedir?
Geri Bildirim Ne Değildir?
Geri Bildirim Verirken Nelere Dikkat Etmek Gerekir?
Geri Bildirimi Nasıl Takip Edeceğiz?
Non-Violent Communication (NVC) Yöntemi ile Geri Bildirim
Uygulama

Profesyonel Duruş

Kişisel Motivasyon

Vizyon Misyon
Amaç ve Hedefler

Kişisel İmaj
Beden Dili

Ses Tonu

Kişisel Bakım

Dış Görünüş

Yazılı&Sözlü İletişimin Önemi

Zaman Yönetimi

Duygusal Dayanıklılık

Değerler

Stresle Başa Çıkma

 

 

Eğitimin Amacı +

İnsan kaynağı iş ortağı profesyonelleri ve yöneticilerinin işlerini daha iyi yapabilmeleri için ihtiyacı olan mesleki ve davranışsal yetkinliklerinin uçtan uca geliştirilmesi.

Eğitime Kimler Katılmalı ? +

İK Çalışanları

Eğitmen Detayı +
Nihal Gözde Subaşı

Lisans eğitimini İktisat bölümünde, Yüksek Lisans eğitimini Psikoloji bölümünde tamamladı. Çeşitli eğitimler ve sertifika programlarıyla psikoloji alanında kendini geliştirmeye devam ederken, yüksek lisans tezini ‘’Çocukluk Dönemi Bağlanma Stillerinin Yetişkin İletişimi ile İlişkisi’’ üzerine yaptı.

Profesyonel iş hayatına 2002 yılında başladığı Turkcell şirketinde Satış, Turkcell Akademi ve İnsan Kaynakları fonksiyonu olmak üzere çeşitli pozisyonlarda 18 yıl görev aldı.

Bireylerin hayatlarına dokunmak, dönüşüme aracı olmak misyonunun kendini de büyüttüğü ve geliştirdiğini keşfetmesi ile birlikte Koçluk dünyasına adım attı. Uluslararası Koçluk Federasyonu (ICF) Lisanslı CTI (Coaches Training Institute) Koçluk okulu bitirdi, Uluslararası Koçluk Federasyonu (ICF) tarafından akredite olup Associate Certified Coach (ACC) ünvanını almış Profesyonel Koç’tur.

Başta görme engelli çocuklar için kitap seslendirmesi olmak üzere çeşitli gönüllü sosyal sorumluluk projelerinde yer aldı.

Yetkinlik Bazlı Mülakat Becerileri, Geri Bildirim, Performans Yönetimi, Etkili İletişim Becerileri, Müşteri Hizmetinde Kalite, Satış, Çözüm ve İlişki Yönetimi, İş Hayatında Profesyonel Duruş, Kişisel Farkındalık, Stres ve Kriz Yönetimi, Zor İnsanlarla Başa Çıkmak& Çatışma Yönetimi ve Teknik eğitimler olmak üzere çeşitli konularda farklı grup ve kültürden kişilere eğitim ve seminerler verdi, atölye çalışmaları yaptı.

Kurum içi eğitmen yetiştirme projelerini ve fasilitasyonları yönetti ve değerlendiricilik yaptı.

Birçok başlıkta video eğitimde yer aldı ve eğitim seslendirmesi yaptı.

Katıldığı bazı eğitim ve sertifika programları:

Co-active Koçluk Programı

Coaches Training Institute (CTI)

Associated Certified Coach (ACC)

International Coach Federation Member ID #009133211I

Training Program on Schema Therapy

İnternational Society of Schema Therapy- ISST

Ericksonian Hypnotherapy

Ericksonian Institute of İstanbul

Optimum Denge Modeli I- II- III ve Aile

Davranış Teknolojileri Merkezi

The Silva Method

Silva Metodu™

Outlook- Essence Seminerleri

Butik Yayıncılık

Diksiyon& Güzel Konuşma, Sunuculuk& Spikerlik, Seslendirme

Başkent İletişim Akademisi

İleri Seviye Eğitimcinin Eğitimi

Boğaziçi Üniversitesi

Katılım Ücretleri +

PERYÖN Üyesi : 10.000,00 TL (%20 KDV hariçtir)
Katılımcı : 12.000,00 TL (%20 KDV hariçtir)

Eğitim tarihi geçtiği için kayıtlara kapalıdır.