Etkinlik Tarihi: 16.10.2024 - 23.10.2024
Etkinlik Saati: 10:00 - 16:00
Lokasyon: ZOOM
Eğitmen: Nihal Gözde Subaşı
Eğitimimiz 16-17-18-21-23 Ekim tarihlerinde gerçekleşecek 5 günlük bir gelişim programıdır.
1.MODÜL : Mülakat Süreci
Mülakat
Mülakat Nedir?
Mülakatın Amacı
Mülakat Tipleri
Mülakat Biçimleri
Yetkinlik Bazlı Mülakat
Yetkinlik Nedir?
Yetkinlik Türleri
Yetkinlikler Neden Önemli?
Yetkinlik Seti Nasıl Oluşturulur ?
Yaratıcılık Yetkinliği Nedir? Önemi Nedir? Davranış Göstergeleri Nelerdir?
Güçlü İletişim Yetkinliği Nedir? Önemi Nedir? Davranış Göstergeleri Nelerdir?
Takım Çalışması Yetkinliği Nedir? Önemi Nedir? Davranış Göstergeleri Nelerdir?
Müşteri Odaklılık Yetkinliği Nedir? Önemi Nedir? Davranış Göstergeleri Nelerdir?
Sonuç Odaklılık Yetkinliği Nedir? Önemi Nedir? Davranış Göstergeleri Nelerdir?
Problem Çözme Yetkinliği Nedir? Önemi Nedir? Davranış Göstergeleri Nelerdir?
Planlama ve Organizasyon Yetkinliği Nedir? Önemi Nedir? Davranış Göstergeleri Nelerdir?
Değişimi Yönetme Yetkinliği Nedir? Önemi Nedir? Davranış Göstergeleri Nelerdir?
Yenilikçilik Yetkinliği Nedir? Önemi Nedir? Davranış Göstergeleri Nelerdir?
Yetkinlik Bazlı Mülakat Adımları
STAR Tekniği
Yetkinlik Bazlı Mülakat Soruları Nasıl Hazırlanır?
Mülakat Süreci
Mülakat Öncesi Hazırlık Süreci
İhtiyacın Analizi
Özgeçmiş Değerlendirme
Mülakatın Gerçekleştirilmesi
Mülakatın Son Ermesi
Adaydan Beklentiler
Kişi Bazlı 1-1 Uygulama
2.MODÜL :Performans ve Yetenek Yönetimi
Vizyon nedir? Hayal Nedir?
Vizyon ve Hayalin Farkı Nedir
Performans Nedir?
Performans Neden Önemlidir?
Günümüz Performans Sistemleri
Performans Ölçümü Neden Yapılır?
Performans Kriterleri Nelerdir?
Ana Sorumluluk Alanı, KPI, SMART Hedef
SMART Hedef Belirleme Nasıl Olur?
Performans Görüşmesi (Öncesi, Sırasında, Sonrası)
SWOT Analizi
Sınırlayıcı Düşünceler
Uygulama
Yetenek
Yetenek Nedir?
Potansiyel Nedir?
Yetenek Yönetimi Nedir?
Performans ve Potansiyel İlişkisi
9 Kutu Modeli
Yetenek Yönetimi Bileşenleri
Çalışan Bağlılığı
Bağlılık
Çalışan Bağlılığı-Çalışan Memnuniyeti- Çalışan Deneyimi
Çalışan Bağlılığının Önemi
Çalışan Bağlılığı Seviyeleri
Çalışan Bağlılığı Yaratma
Bağlılığı Yaratan 3 Faktör
Çalışan Motivasyonu
3.MODÜL :HRBP Yetkinlikleri
Güçlü İletişim ve Geri Bildirim
İletişim
İletişim Nedir? İletişimin Amacı
İletişim Türleri
İletişimin Bileşenleri
İletişim Engelleri
Kendimle İletişim
Önce Kendini Tanı
Jahori Penceresi
Etki Alanı/ İlgi Alanı
Proaktif/Reaktif
Davranış
Davranış Nedir?
Davranış Seçeneleri
Duygular Nasıl Oluşur?
Farklı Kişilik Tipleri ile İletişim
Etkin İletişimin Temel Yapı Taşları
Empati
Güven
Saygı
Sorumluluk
Dinleme
Geri Bildirim
Geri Bildirim Nedir?
Geri Bildirim Ne Değildir?
Geri Bildirim Verirken Nelere Dikkat Etmek Gerekir?
Geri Bildirimi Nasıl Takip Edeceğiz?
Non-Violent Communication (NVC) Yöntemi ile Geri Bildirim
Uygulama
Profesyonel Duruş
Kişisel Motivasyon
Vizyon Misyon
Amaç ve Hedefler
Kişisel İmaj
Beden Dili
Ses Tonu
Kişisel Bakım
Dış Görünüş
Yazılı&Sözlü İletişimin Önemi
Zaman Yönetimi
Duygusal Dayanıklılık
Değerler
Stresle Başa Çıkma
İnsan kaynağı iş ortağı profesyonelleri ve yöneticilerinin işlerini daha iyi yapabilmeleri için ihtiyacı olan mesleki ve davranışsal yetkinliklerinin uçtan uca geliştirilmesi.
İK Çalışanları
Lisans eğitimini İktisat bölümünde, Yüksek Lisans eğitimini Psikoloji bölümünde tamamladı. Çeşitli eğitimler ve sertifika programlarıyla psikoloji alanında kendini geliştirmeye devam ederken, yüksek lisans tezini ‘’Çocukluk Dönemi Bağlanma Stillerinin Yetişkin İletişimi ile İlişkisi’’ üzerine yaptı.
Profesyonel iş hayatına 2002 yılında başladığı Turkcell şirketinde Satış, Turkcell Akademi ve İnsan Kaynakları fonksiyonu olmak üzere çeşitli pozisyonlarda 18 yıl görev aldı.
Bireylerin hayatlarına dokunmak, dönüşüme aracı olmak misyonunun kendini de büyüttüğü ve geliştirdiğini keşfetmesi ile birlikte Koçluk dünyasına adım attı. Uluslararası Koçluk Federasyonu (ICF) Lisanslı CTI (Coaches Training Institute) Koçluk okulu bitirdi, Uluslararası Koçluk Federasyonu (ICF) tarafından akredite olup Associate Certified Coach (ACC) ünvanını almış Profesyonel Koç’tur.
Başta görme engelli çocuklar için kitap seslendirmesi olmak üzere çeşitli gönüllü sosyal sorumluluk projelerinde yer aldı.
Yetkinlik Bazlı Mülakat Becerileri, Geri Bildirim, Performans Yönetimi, Etkili İletişim Becerileri, Müşteri Hizmetinde Kalite, Satış, Çözüm ve İlişki Yönetimi, İş Hayatında Profesyonel Duruş, Kişisel Farkındalık, Stres ve Kriz Yönetimi, Zor İnsanlarla Başa Çıkmak& Çatışma Yönetimi ve Teknik eğitimler olmak üzere çeşitli konularda farklı grup ve kültürden kişilere eğitim ve seminerler verdi, atölye çalışmaları yaptı.
Kurum içi eğitmen yetiştirme projelerini ve fasilitasyonları yönetti ve değerlendiricilik yaptı.
Birçok başlıkta video eğitimde yer aldı ve eğitim seslendirmesi yaptı.
Katıldığı bazı eğitim ve sertifika programları:
Co-active Koçluk Programı
Coaches Training Institute (CTI)
Associated Certified Coach (ACC)
International Coach Federation Member ID #009133211I
Training Program on Schema Therapy
İnternational Society of Schema Therapy- ISST
Ericksonian Hypnotherapy
Ericksonian Institute of İstanbul
Optimum Denge Modeli I- II- III ve Aile
Davranış Teknolojileri Merkezi
The Silva Method
Silva Metodu™
Outlook- Essence Seminerleri
Butik Yayıncılık
Diksiyon& Güzel Konuşma, Sunuculuk& Spikerlik, Seslendirme
Başkent İletişim Akademisi
İleri Seviye Eğitimcinin Eğitimi
Boğaziçi Üniversitesi
PERYÖN Üyesi : 10.000,00 TL (%20 KDV hariçtir)
Katılımcı : 12.000,00 TL (%20 KDV hariçtir)
Eğitim tarihi geçtiği için kayıtlara kapalıdır.