Dijital Pazarlamanın Kullanımı

Aşağıda Dijital Pazarlamanın Kullanımı eğitimine ait bilgiler yer almaktadır.

Eğitim Detayı

Giriş ve Tanıtım:
   - İnsan Kaynakları ve Dijital Pazarlama disiplinlerinin kesişim noktaları ve yaratabileceği sinerji hakkında genel bir giriş.
   - Eğitimin amacı ve kapsamının tanıtılması.
İşveren Markası ve Dijital Pazarlama:
   - İşveren markasının önemi ve dijital pazarlama araçlarının bu süreçteki rolü.
   - Sosyal medya, içerik pazarlama, SEO ve diğer dijital pazarlama araçlarının işveren markasını güçlendirme stratejilerinde nasıl kullanılacağı.
Yetenek Çekme ve Dijital Stratejiler:
   - Dijital platformların yetenek çekme süreçlerinde nasıl etkin bir şekilde kullanılacağı.
   - Hedef kitle analizi ve dijital kanallar aracılığıyla potansiyel adaylara ulaşma stratejileri.
Çalışan Bağlılığını Artırma ve Dijital İletişim:
   - Dijital pazarlama araçlarının çalışan bağlılığını ve motivasyonunu artırmada nasıl kullanılacağı.
   - İçeriden elçilik programları, dijital eğitimler ve etkileşimli içeriklerin rolü.
Uygulamalı Örnekler ve Vaka Çalışmaları:
   - Başarılı işveren markası kampanyalarının analizi.
   - Katılımcıların kendi şirketlerinde uygulayabilecekleri stratejilerin geliştirilmesi için grup çalışmaları.

Diğer Bilgiler
#541
BölgePeryön Merkez
Eğitim AdıDijital Pazarlamanın Kullanımı
Eğitim TipiAçık Sınıf Eğitimler
LokasyonZOOM
Eğitimin Amacı

Katılımcılar, insan kaynakları ve dijital pazarlamanın kesişim noktalarında yaratabileceği sinerjiyi keşfedecek ve bu sinerjiyi kullanarak işveren markasını güçlendirme, yetenek çekme ve çalışan bağlılığını artırma konularında dijital pazarlama araçları ve stratejilerini etkili bir şekilde nasıl kullanabileceklerini öğrenecekler.

Eğitime Kimler Katılmalı?
Eğitim Başlangıç Tarihi16.10.2024 10:00
Eğitim Bitiş Tarihi16.10.2024 14:00
DurumAçık
Oluşturulma Tarihi02.08.2024 11:17
Katılım Ücretli Mi?Evet
Katılımcı4.800,00 TL (%20 KDV hariçtir)
PERYÖN Üyesi4.000,00 TL (%20 KDV hariçtir)
EğitmenVeli Behçeci
Eğitmen Detayı

Kısa Biyografi:

Veli Bahçeci, dijital pazarlama ve yapay zeka dönüşümünde öncü bir isimdir. ROIVA'nın kurucusu ve ROIVA Akademi'de baş eğitmen olarak görev yapmaktadır. Global markalar, KOBİ'ler ve büyük ölçekli şirketler için veriye dayalı büyüme stratejileri geliştirirken, kişisel mentorluk ve danışmanlık hizmetleri de sunmaktadır. Sektörel yenilikleri ve stratejileri aktararak dinleyicilerini yeni ufuklara yönlendirmesiyle bilinir.

Deneyim & Yetkinlik:

Veli Bahçeci, kapsamlı bir uzmanlık yelpazesine sahip bir eğitmen ve danışmandır. Lead generation, B2B marketing, sosyal medya ve dijital iletişim, satış ve iş geliştirme gibi alanlarda derinlemesine deneyime sahiptir. 

Firmaların liderlik programları, şirket için girişimcilik programları, startup kuluçka merkezi gibi özel programlarla pazarlama ve satışın temel kavramlarından güncel stratejilere kadar geniş bir spektrumda bilgi sunar. 

Bahçeci aynı zamanda C Level yöneticilere yönelik dijital pazarlama ve ürün yönetimi ekiplerini daha etkin yönetebilmek adına 'doğru soruları sorma' üzerine odaklanan dijital yetkinlik artırma eğitimleri de vermektedir. Global markalaşma, büyüme stratejisi gibi konularda da danışmanlık ve mentorluk yaparak, firmaların ve bireylerin sektörlerinde öne çıkmalarını sağlayacak stratejiler geliştirir.

Veli Bahçeci, girişimciler, startuplar ve üniversite öğrencilerine de girişimcilikle alakalı yenlilikçi yaklaşımlar sunduğu konuşmalar da yapamaktadır.