İnsan Kaynakları Profesyonelleri için Dijital Pazarlama Eğitimi

Aşağıda İnsan Kaynakları Profesyonelleri için Dijital Pazarlama Eğitimi eğitimine ait bilgiler yer almaktadır.

Eğitim tarihi geçtiği için kayıtlara kapalıdır.
Eğitim Detayı

İK Profesyonelleri için Dijital Pazarlama Eğitimi [2 Gün]

 

A. Zaman Planlaması (her iki gün için de geçerlidir)

  • 10.00 - 10.50 Ders
  • 10.50 - 11.00 ARA
  • 11.00 - 11.50 Ders
  • 11.50 - 12.10 ARA (yemek ihtiyaçları vb.)
  • 12.10 - 13.00 Ders
  • 13.00 - 13.10 ARA
  • 13.10 - 14.00 Ders

B. Eğitim İçeriği

 

1. Gün: Dijital Markalaşma, İçerik Yönetimi ve Sosyal Medya

  • Dijital Markalaşma ve Sosyal Medya
    • Markalaşma stratejilerine genel bakış 
    • Marka kimliği ve konumlandırma
    • İK için marka oluşturma ve yönetimi
    • İşveren markası kavramı ve global örnekler
    • Bonus: 5 adımda yıldız bir işveren markası oluşturma rehberi (Checklist)
    • Sosyal medya yönetimine giriş
    • İK için etkin sosyal medya stratejileri nelerdir? 
    • Platform seçimi, hedef kitle analizi ve etkileşim artırma teknikleri
    • Uygulama: Dakikalar içinde yaratıcı sosyal medya içerikleri oluşturma yöntemleri
  • SEO ve İçerik Pazarlaması
    • SEO kavramı, Google'ın çalışma prensibi
    • Anahtar kelime ve rakip analizi
    • Uygulama: İK içerikleri için anahtar kelime araştırması nasıl yapılır? (Semrush paneli üzerinden)
    • İçerik optimizasyonu ve SEO stratejileri
    • Etkili içerik pazarlaması teknikleri 
    • Hedef kitleye uygun içerik oluşturma
    • İçerik takvimi planlama ve içerik dağıtım kanalları
    • Bonus: Trend analizi ve ilgi alanları analizi için ücretsiz kaynakların listesi (PDF)

2. Gün: Reklamcılık, E-posta Pazarlaması ve Veri Analitiği

  • Veri Kavramı, Dijital Ayak İzlerimiz ve Reklamcılık
    • Veri odaklı dijital pazarlama kavramı ve usecaseler
    • Google ve Meta Reklamlarına giriş
    • Temel reklam kampanyaları, hedefleme teknikleri ve bütçe yönetimi
    • LinkedIn ve Gamification yöntemleri
    • LinkedIn'de hedefli reklam kampanyaları
    • İşe alım süreçlerinde gamification teknikleri
    • Bonus: Rakiplerinizin reklam stratejisini ve reklam bütçelerini nasıl görürsünüz?
  • E-posta Pazarlaması
    • Etkili e-posta kampanyaları oluşturma
    • Abone yönetimi ve içerik stratejileri
    • Kampanya performans analizi, metriklerin yorumlanması ve iyileştirme stratejileri
Diğer Bilgiler
#461
BölgePeryön Merkez
Eğitim Adıİnsan Kaynakları Profesyonelleri için Dijital Pazarlama Eğitimi
Eğitim TipiAçık Sınıf Eğitimler
LokasyonZOOM
Eğitimin Amacı

İK profesyonellerine, dijital pazarlama stratejilerini ve araçlarını kullanarak işveren markasını nasıl geliştireceklerini, yetenek kazanım süreçlerini nasıl optimize edeceklerini ve çalışanların şirket içindeki deneyimlerini nasıl iyileştirebileceklerini öğretmek.

Bu eğitim, İK profesyonellerine dijital pazarlama araçları ve stratejileri hakkında bilgi vererek, işveren markasını güçlendirmek, yetenek çekmek ve çalışan bağlılığını artırmak için dijital kanalları nasıl etkili bir şekilde kullanabileceklerini öğretir.

Eğitime Kimler Katılmalı?

İnsan kaynakları yöneticileri, İK uzmanları, işe alım uzmanları, employer branding ile ilgilenen profesyoneller ve dijital pazarlama becerilerini İK süreçlerine entegre etmek isteyen herkes.

Eğitim Başlangıç Tarihi26.04.2024 10:00
Eğitim Bitiş Tarihi27.04.2024 14:00
DurumAçık
Oluşturulma Tarihi07.02.2024 16:17
Katılım Ücretli Mi?Evet
Katılımcı7.500,00 TL (%20 KDV hariçtir)
PERYÖN Üyesi6.000,00 TL (%20 KDV hariçtir)
EğitmenVeli Bahçeci
Eğitmen Detayı

Kısa Biyografi:

Veli Bahçeci, dijital pazarlama ve yapay zeka dönüşümünde öncü bir isimdir. ROIVA'nın kurucusu ve ROIVA Akademi'de baş eğitmen olarak görev yapmaktadır. Global markalar, KOBİ'ler ve büyük ölçekli şirketler için veriye dayalı büyüme stratejileri geliştirirken, kişisel mentorluk ve danışmanlık hizmetleri de sunmaktadır. Sektörel yenilikleri ve stratejileri aktararak dinleyicilerini yeni ufuklara yönlendirmesiyle bilinir.

Deneyim & Yetkinlik:

Veli Bahçeci, kapsamlı bir uzmanlık yelpazesine sahip bir eğitmen ve danışmandır. Lead generation, B2B marketing, sosyal medya ve dijital iletişim, satış ve iş geliştirme gibi alanlarda derinlemesine deneyime sahiptir. 

Firmaların liderlik programları, şirket için girişimcilik programları, startup kuluçka merkezi gibi özel programlarla pazarlama ve satışın temel kavramlarından güncel stratejilere kadar geniş bir spektrumda bilgi sunar. 

Bahçeci aynı zamanda C Level yöneticilere yönelik dijital pazarlama ve ürün yönetimi ekiplerini daha etkin yönetebilmek adına 'doğru soruları sorma' üzerine odaklanan dijital yetkinlik artırma eğitimleri de vermektedir. Global markalaşma, büyüme stratejisi gibi konularda da danışmanlık ve mentorluk yaparak, firmaların ve bireylerin sektörlerinde öne çıkmalarını sağlayacak stratejiler geliştirir.

Veli Bahçeci, girişimciler, startuplar ve üniversite öğrencilerine de girişimcilikle alakalı yenlilikçi yaklaşımlar sunduğu konuşmalar da yapamaktadır.

Öne Çıkan Uzmanlık Alanları:

  • Veri Analitiği
  • Dijital Pazarlama
  • Yapay Zeka
  • Dijital Dönüşüm
  • Veriye Dayalı Strateji Geliştirme
  • Büyüme Pazarlaması
  • Markalaşma
  • Lead Generation
  • B2B Marketing
  • Sosyal Medya ve Dijital İletişim
  • Satış ve İş Geliştirme