Yapay Zekâ Çağında Sosyal Zekânın Gücü

Aşağıda Yapay Zekâ Çağında Sosyal Zekânın Gücü eğitimine ait bilgiler yer almaktadır.

Eğitim Detayı
  1. Dijital Dönüşümde İnsanı Yeniden Konumlandırmak
    Teknolojinin merkezde olduğu bir dönüşümde, insanı değer üretiminin vazgeçilmez unsuru olarak nasıl yeniden tanımlarız?
  2. Sosyal Zekânın Yeni Tanımı: Teknolojiyle Etkileşim Kurma Yetkinliği
    Sosyal zekânın, artık yalnızca kişilerarası değil; insan-YZ etkileşiminde de neden kritik olduğu üzerine farkındalık.
  3. Kurumsal Kültürün Geleceği: Yapay Zekâyla Uyumlu Değerler İnşa Etmek
    Aidiyet, anlam ve güven gibi değerlerin dijital çağda nasıl korunacağı ve dönüştürüleceği.
  4. Yapay Sosyal Zekâ (YSZ): Rekabet mi, İş Birliği mi?
    YZ’nin sosyal zekâya yaklaşımı ve insanın fark yarattığı alanlar.
  5. Yeni Nesil Liderlik: Sosyal Zekalı Liderler Yetiştirmek
    YZ çağında liderliğin duygusal ve sosyal boyutlarının yeniden tanımlanması.
  6. İnsan + Yapay Zekâ = Kolektif Zekâ
    İnsan sezgisi ve bağlam bilgisi ile YZ'nin veri gücünü birleştirerek iş birliği kavramını yeniden tanımlanması.
  7. İş Birliğinden Dayanışmaya: Sosyal Becerilerin Yeniden Tanımı
    Güvenilir olmakla yetinmeyip güven ortamı oluşturmaya, problem çözme becerisi kadar birlikte düşünme becerisine, empati kurmakla yetinmeyip “odayı okuma” becerisine kadar YZ çağında sosyal becerilerin yeni boyutlarının tanıtımı.  
Diğer Bilgiler
#684
BölgePeryön Merkez
Eğitim AdıYapay Zekâ Çağında Sosyal Zekânın Gücü
Eğitim TipiAçık Sınıf Eğitimler
LokasyonZoom
Eğitimin Amacı
  • Yapay zekâyı bir rakip olarak değil, insan merkezli bir iş ortağı olarak gören bakış açısı geliştirmek,
  • Kurumda “insan + yapay zekâ” iş birliği ile “kolektif zeka” yı ortaya çıkarma unsurlarını tanımak, 
  • YZ ile değişen birlikte iş yapma modellerini ve YZ’yı da içine alan daha kapsayıcı, anlam ve fayda odaklı kurum kültürünü tanımlamak,
  • Toplantılar, iletişim, liderlik, eğitim ve işe alım gibi İK süreçlerinde yapay zekânın rolünü sosyal zekâ perspektifiyle yeniden beslemek,
  • Sosyal zekâ unsurlarını daha yakından tanıyarak YZ destekli ortamlarda insan ilişkilerini güçlendirmek için sosyal zekâyı kullanmak.
Eğitime Kimler Katılmalı?
  • İnsan kaynakları yöneticileri ve uzmanları
  • Orta ve üst düzey yöneticiler
  • Kurum içi iletişim, kültür elçileri ve dönüşüm ekipleri
  • Dijitalleşme ve yapay zekâ projelerinde görev alan liderler
  • Liderlik gelişimi, yetenek yönetimi ve çalışan deneyimi alanında çalışan profesyoneller
Eğitim Başlangıç Tarihi16.09.2025 10:00
Eğitim Bitiş Tarihi16.09.2025 16:00
DurumAçık
Oluşturulma Tarihi25.07.2025 17:51
Katılım Ücretli Mi?Evet
Katılımcı5.000,00 TL (%20 KDV hariçtir)
PERYÖN Üyesi4.000,00 TL (%20 KDV hariçtir)
EğitmenIşıl Taysever
Eğitmen Detayı

ODTÜ İşletme Bölümü’nü şeref listesinde bitiren Işıl Taysever, kariyerine finans sektöründe başlayıp 2003 yılında bağımsız eğitim ve danışmanlığa yönelerek kendi şirketini kurdu. Fransa ve İngiltere'de eğitmenlik formasyonu aldıktan sonra 2008 yılında Uygulamalı Psikoloji Yüksek Lisansı'nı tamamladı (İst. Tic. Ünv.).

2010 yılında Türkiye’de Strativity Group ile gerçekleştirdiği projelerde müşteri deneyimi yönetimine öncülük eden Taysever; diğer yandan networking, sosyal zekâ, iş birliği, kurumsal kültür ve değerlerle davranış uyumu konularında uzmanlaştı.

Son dönemde, yapay zekâ ve kurum kültürünün entegrasyonu üzerine seminer ve konuşmalar yaparak insan–yapay zekâ iş birliğinin geleceği için yenilikçi bakış açıları geliştirmektedir.

Yedi yıldır Boğaziçi Üniversitesi İşletme Bölümü’nde networking konusunda konuk eğitmenlik yapmakta olan Taysever, İdil Türkmenoğlu ile birlikte yazdığı Torpil Değil Networking (Elma Yayınları, 2019) kitabının eş yazarıdır. 

İyi derecede Fransızca ve İngilizce bilen Taysever, bir kız çocuğu annesidir.